Basit ve sonu mutsuz biten bir alışveriş hikayem var.
Kahramanlarımız ben, Eksen Bilgisayar ve Acer Türkiye.
Şöyle.
20 Kasım 2012 Salı günü Eksen Bilgisayar'ın Kadıköy'deki mağazasına gittim.
Kapalı, hiç açılmamış ve garanti mühürlü kutusu içinde bir Acer laptop satın aldım.
Hemen mağazanın yakınındaki bir kafede garanti mührünü kesip laptopun kutusunu açtım ve bir de ne göreyim, laptopun ekranın köşesinde kocaman bir kırık, adeta bir karadelik.
Tabii hemen mağazaya geri döndüm, durumu anlattım.
Laptopu satın almamla geri götürmem arasında geçen süre 20 DAKİKA.
Laptopu aldılar, bana bir servis fişi verdiler, laptop servise gitti, Acer Türkiye'den uzman geldi, durumu inceledi.
Veeeee sonuç, YAPABİLECEKLERİ HİÇBİRŞEY YOKMUŞ. Ekran kırıkları garanti kapsamında değilmiş.
Bu hikayenin vaadettiği olası yeni hikayeler, sizin başınızdan geçebilecek.
- Eksen Bilgisayar'a gittiniz, ekranı olan herhangi bir ürün aldınız(laptop, televizyon, cep telefonu, tablet, e-reader, dijital resim çerçevesi, hatta dijital masa saati). Kutusunu açtınız, ekranı kırık, veee YAPABİLECEKLERİ HİÇBİRŞEY YOK.
- Herhangi bir mağazaya gittiniz, ekranı olan bir Acer ürün aldınız((laptop, ekran, cep telefonu, tablet, dijital resim çerçevesi vs.). Kutusunu açtınız, ekranı kırık, ürünü Acer Türkiye'den bir uzman inceledi, veee YAPABİLECEKLERİ HİÇBİRŞEY YOK.
Kırık ekranlı ürününüzü ekranın kırık bölümüne bakmamaya çalışarak kullanabilirsiniz, tadını çıkarın!!!
Tebrikler Eksen Bilgisayar, tebrikler Acer Türkiye!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder