24 Kasım 2012 Cumartesi

Eksen Bilgisayar'la facebook yazışmamız ve Eksen Bilgisayar'ın cevabı


Eksen Bilgisayar 
Saygı değer müşterimiz Barış Bey, Yapılmış olan alışverişden memnuniyetsizliğiniz bizi üzmekte. Fakat almış olduğunuz ACER marka ürün EKSEN BİLGİSAYAR üretimi değildir. Ürün ithalatçı firmadan gelip satışa sunulmaktadır. Biz satış aracı firması olarak ürünün satışını ve sonraki hizmetlerinde aracı olmayı amaç edinmiş bir kurumsal kuruluşuz. Yaşamış olduğunuz sorun ürünün kutusunun hasarsız olması ve bizimde stoklarda 3000'i aşkın laptop olup tek tek kontrol etme gibi bir durum ve güvenlik etiketini açmak gibi bir hakkımız olmamasından dolayı böyle bir durumla karşılaşılmıştır. Şirket olarak sizin adınıza ACER TÜRKİYE ile görüşmeler yapılmış olup gereken hassasiyeti göstermiş bulunuyoruz. Yasal haklarınız mevcut bu haklarınızı kullanmak sizin kararınıza bağlıdır. ACER TÜRKİYE, İTHALATÇI FİRMA ve SİZ arasında geçecek olan bu yasal süreç umarız lehinize sonuçlanır. ACER TÜRKiYE cevap aşşağıdaki gibidir :

ACER TÜRKİYE
Yaklaşımınız ve uslubunuz için çok teşekkür ederiz,
Biz marka olarak kutudan kırık çıkma hadisesini kabul etmiyor kullanıcı veya nakliye kökenli olduğunu kabul ediyoruz,
Müşteri mahkemeye giderse ilgili konuyu bizimle paylaşılması lütfen unutulmasın.

Müşteri mahkemeye giderse savunma Bizden mutlaka alınmalı, bu şekilde yapıldığında davayı kaybetsek bile kanunun dediğini uygularız. Ancak Bizden savunma alınmadığı taktirde Biz kabul edemiyoruz.
Saygılarımla.

Hasan SELÇUK
DOA I SWP Sorumlusu
www.acer-euro.com

EKSEN BİLGİSAYAR olarak her zaman müşteri yanında olmayı amaç edip hizmet vermiş bulunuyoruz. Gördüğünüz gibi üzerimize düşen gerekli görevleri yerine getirmekteyiz. Açmış olduğunuz BLOG firma adını kötülemek amaçlı olup esasında bu durumda siz değerli müşterimizle birlikte gerekli görevleri gerçekleştirmiş olmamıza rağmen bizide mağdur etmektedir. Umarız durumunuz kısa süre içerisinde çözülür. Saygılarımızla Eksen Bilgisayar Ailesi.

Baris Basaran 
markanızı kötülemedim, sadece yaşadığım deneyimi yazdım. yorum yok yazdıklarımda. başka bir müşteri aynı durumda gene aynı şeyleri yaşayacak

Baris Basaran 
sizin suçunuz yok, distribütör ün suçu yok, acer ın suçu yok. tek suçlu benim. çok güzel bir sistem kurmuşsunuz, bravo

Baris Basaran 
tabii ki hukuk yolunda başvuracağım. ama bu sistemin nasıl işlediğini, müşterilerin nasıl mağdur edildiğini de sesimin yettiği kadar duyuracağım

Baris Basaran 
bu sistemin, bu yaklaşımın size ne kazandırdığını ve ne kaybettirdiğini bence oturup tekrar düşünün. başka firmaların yaklaşımlarını da biliyorum, herkes sizin şekilde yaklaşmıyor bu duruma.

Baris Basaran 
sadece yaşatıldıklarımı yazmamı marka kötülemek olarak algılamanız acaba bilinç altınızda kötü bir şey yapmış olduğunuzun farkında olduğunuz anlamına gelebilir mi? acaba

Eksen Bilgisayar 
Barış bey ACER TÜRKİYE ve İTHALATÇI firma yetkisi olduğu halde ürünü kabul etmedi. Bu durumda EKSEN BİLGİSAYAR olarak yani müşteri ve ACER TÜRKİYE arasında aracılık yapan bir firma olarak bu durumu nasıl çözebiliriz ? ACER TÜRKİYE ve İTHALATÇI FİRMA onay verdiği sürece hiç bir problem bizim tarafımızdan çözülemeyecek değildir. Gerekli görevleri yerine getirmekten onur duyarız. Açmış olduğunuz BLOG bizim sadece aracılık yaptığımızı ve gerekli görevleri yerine getirdiğini fakat sorunun çözülmediğini belirtmiyor. Sorunu EKSEN BİLGİSAYAR halletmedi çözmedi gibi tutumlar içeriyor. Tabiki hukuksal süreç ve hukuki haklarınız sorununuzla ilgilenecektir. Fakat bu süreçte EKSEN BİLGİSAYAR yani ARACI FİRMA olarak elimizden geleni yapmış bulunuyoruz. BLOG sayfanızda yazdıklarınız gerekli görevleri yerine getirmemize rağmen EKSEN BİLGİSAYAR ailesini suçlayıcı niteliktedir. Bu durum EKSEN BİLGİSAYARI üzmüştür. Hukuki sürecinizde başarılar dileriz...

Baris Basaran 
gittim yazdıklarımı tekrar okudum, maalesef size katılamayacağım. bence bırakalım yorumu blog okuyucuları yapsın. ayrıca sizin cevap hakkınızı korumak açısından sizin cevaplarınızı da yayınlıcam blogumda. ayrıca yaşayacağım hukuk sürecini de, şikayette bulunduğum diğer kurumların cevaplarını da yayınlayacağım. umarım bu üzüntünüzü biraz olsun hafifletir.

Baris Basaran 

sizden beklediğin yaklaşım çok basit aslında. bu uzun uzun paragraflar yerine, içinde kırık bir ürün olan kutuyu size verip karşılığında parasını almamız tabii ki çok mantıksız, buyurun size kırık olmayanı. demek, çok mu zor. bu uzun paragraflar, hukuk, ürün kötüleme, ama bizim suçumuz değil ki, vesaire vesaire. yerine. çok mu zor. bu ılımlı, müşterinin yanında duran, önce müşteriyi düşünen, müşterinin mağdur olmasını engellemek için gerekirse para kaybeden yaklaşım çok mu zor? çok mu?


Eksen Bilgisayar 
Gerekli olan görüşmeler devam etmektedir. Elimizden geleni yapmaya çalışmaktayız. Umarız siz değerli müşterimiz daha fazla üzülmemiş olursunuz.

10 yorum:

  1. merhabalar,

    ben de eksenden bilgisayar aldım. Servıs ve montaj ekıbının katına da cıktım. Ortamı gordum. Yenı aldıgım bılgısayarı 3. haftasında arka arkaya 4 defa tamıre goturdum. Bence ekıplerı yeterlı degıl, cıddı bir çalışma yok. Yardım 'sıfır' ... ama yapılacak pek birşey yok. Bız uretım yapmıyoruz alıp satıyoruz dıyerek işten sıyrılıyorlar. Ben de gereklı yerlere şikayet etmeye çalıştım sonra vazgeçtim. Uğraşmadım... Şunu anlaladım ki hiçbir firma diğerinden daha kaliteli değil. Bu türkiyenin gerçeği .... Ucuza kalitesiz ekipler kuruyorlar çalışanların umrunda değil, ve bir kontrol mekanizması yok. Ürünü alıyor satıyor müşteri nasıl olsa peşine düşüp uğraşmıyor. Ben birşeylerin değişeceğine inanmıyorum. O sebeple de çok ciddiye almıyorum. Ürünü alıp taksit taksit ödersiniz senelerce ama hizmet ve kalite beklemeyeceksiniz. Burası Türkiye amaç sadece ticarettir kalite önemli değildir. Uzun yıllarda bu şekilde gideceğini düşünüyorum. Ama ben de eksen bilgisayardan başka bir ürün alacağımı zannetmiyorum.

    teşekkurler ...

    YanıtlaSil
  2. ben elektronik veya böyle çok da ucuz olmayan ürünlerin alışverişini yurtdışından yapma noktasına gelebilirim. bu ve benzeri başka olaylar yavaş yavaş böyle düşünmeme sebep olmaya başladı. size tamamen katılıyorum yani. belki bu blog bana sağlam bir laptop getirmeyecek. ama başka insanlar da görsün ve alışveriş yapmadan önce bunları bilsin, ve alabiliyorlarsa önlemlerini alsın istiyorum. yorumunuz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Eksen yenisini verse bile şikayet hakkın olan bütün platformları kullanmanı ve hukuk süreci devam ettirmeni öneririm. Ayrıca Acer Globale de bir yazı yazmalı; Türkiyedeki operasyon sürecinden haberdar olsunlar.

    YanıtlaSil
  6. bloga tesdufen rastegelen biri olarak. Eksen bilgisayar ve Acer markasının üstüne koca bir çizgi çekmiş bulunuyorum. Alışveriş yapmam, yapmaya niyetleneni de vazgeçiririm.

    YanıtlaSil
  7. Bu al satçıların yanından bile geçmem. Zaten nasıl çalıştıkları belli. Bir de bizim kabahatimiz yok falan diyor.

    YanıtlaSil
  8. yanından geçmemek lazımmış gerçekten, doğru söylüyorsunuz, bana da iyi bir ders oldu

    YanıtlaSil
  9. Eksen bilgisayar uzak durulması gereken bir firma adamlar müşterilerini keriz yerine koyular.Adamlar da alış veriş yapmayın bırakın günahlarını bile almayın.

    YanıtlaSil
  10. Eksen bilgisayarda ürün alacağınıza gidin hepsiburada.com da daha güvenli. övmek için yazmıyor şuanda internette en sorunsuz satan firma hepsiburada.com

    YanıtlaSil