Acer Türkiye:
Taşıma ve depolama sorumluluğu satıcı firmalar ve distiribitördür.
Eksen Bilgisayar:
Almış olduğunuz Acer marka ürün Eksen BİLGİSAYAR üretimi değildir. Yasal haklarınız mevcut bu haklarınızı kullanmak sizin kararınıza bağlıdır. ACER TÜRKİYE, İTHALATÇI FİRMA ve SİZ arasında geçecek olan bu yasal süreç umarız lehinize sonuçlanır.
Ben:
Tüketici Sorunları Hakem Heyetine gidiyorum http://www.kadikoy.gov.tr/default_B0.aspx?content=97 .
Eksen'den ve Acer'dan uzak duruyoruz bu durumda.
YanıtlaSilBöyle saçma şey olur mu yahu. Eksen bilgisayarın (ve tabiki her firmanın yapması gereken) özür dileyip ürünü hemen geri almaktır. Bu kadar basit. Eksen gerisini acerle mi halleder kimle ne yaparsa yapsın ondan bize ne ki. En fazla kaybedeceği bir laptop un parasıdır. Acaba şimdi ne kadar çok şey kaybettiklerinin farkındalar mı. Esefle kınıyorum kendilerini.
YanıtlaSilTeşekkürler Pınar :)
SilÖncelikle geçmiş olsun. Blogunuzda yazdıklarınızı okudum. Bana göre siz bilgisayarı eksenden almışsınız. Acer sizin muhatabınız değildir. Dolayısıyla mağduriyetinizi karşılamakla yükümlü firma eksendir. Tüketici hakem heyetine başvurmanız durumunda büyük ihtimalle hakem heyeti tüketici lehine karar verir. Eksen buna da itiraz ederse olay tüketici mahkemesine gider. Sonuç olarak paranızı faiziyle birlikte alırsınız..Tekrar geçmiş olsun..
YanıtlaSilBen de en çok Eksen'i suçluyorum. Ama Acer gibi dev firmaların da satış firmalarının bu hareketlerine izin vermemesi lazım. Ama bırak izin vermemeyi, teşvik ediyorlar. Evet Tüketici hakem heyetine başvurucam, sonucunu görücez. bilgi için teşekkürler.
YanıtlaSilEksen bilgisayardan alış veriş yapılmaz demektir bu. Acer ürünleri de asla almam bundan sonra. Alacak kişileri de uyarırım. Sonuçta böyle bir olay yaşanıyor eksen ve acer tarafından çözülmüyor ise başkalarının da başına gelebilir.
YanıtlaSilevet süha, maalesef öyle, sanki muz cumhuriyeti burası, yakaladığını öpüyorsun
YanıtlaSil